با سلام

سلامی از جنس بهار

خدارا شکر امسال سال نسبتا آبادی است برف و باران خوبی باریده و همه کشاورزان و دامداران رو خوشحال کرده

بعد از چندین سال خشکسالی امسال مردم طعم واقعی بهار رو میچشند

البته اگه سال خوبی باشه واسه همه خوبه

فقط مختص کشاورز و دامدار نیست

همه مردم به نحوی فایده شان را میبرند

تو این ماه سه بار بارون بارید

بارون اولی که هم حجمش زیاد بود و هم با سرعت بارید که به فاصله نیم ساعت تایباد و روستاهاشو آب میخواست ببره......

بارون دومی همین هفته پیش بود که نم نم بود ولی خیلی عالی بود یه ۵ یا ۶ ساعتی بارید

و بارون سوم که تقریبا مثل اولی بود با این تفاوت که این بارون روستا ها بشتر بارید و تایباد کمتر ولی بارون اول تایباد بیشتر و روستاها کمتر بارید

تقریبا همه سد های خاکی تایباد و حومه با ظرفیت کامل پر از آب شده

بازم خدایا شکرت واسه این همه نعمتت

فعلا بای