کم کم داریم به روزهای حساس انتخاباتی نزدیک میشیم

تبلیغات به اوج خودش رسیده

کاندیدای  مختلف دارن آخرین تیرهاشون رو از کمان رها میکنند

همه دارند حسابی دست و پا میزنند

خدا کنه کسی نماینده بشه که در شان مردم عزیزمون باشه

و آن هم جز نماینده کنونی محبوب و مردمی این شهرستان

جناب آقای غلامرضا اسدالهی نخواهد بود

مطمئن باشید