به حمداله خیابان اصلی روستا هم داره شکل خوبی به خودش میگیره

خیلی خوب شده..... هم جدول کشی و هم  هموار شده

رفت و آمد وسایل نقلیه آسونتر میشه

میگن قراره آسفالت شه

در هر صورت ما که خوشحالیم ازین بایت

چشم حسود کور همچنین تشکر میکنیم از همه کسانی که در این زمینه و برای آبادانی روستا خدمت رسانی میکنن

اجرکم عند اله