یه عده میگن نمیشه....هوا گرمه....معده مون خرابه...........دکتر گفته نباید بگیری..............تشنه میشیم..............گشنه میشیم..........و ازین حرفای بقول خودمون(بهونه های بنی اسرائیلی)

اما چرا.................؟

ما که تو این سال به این بزرگی ۱۱ ماهشو که دهنامون میجنبه

یک ماه.........

فقط یک ماهو قراره روزه بگیریم.......

اونم خدا چقدر امتیازات خوبی بهمون داده ...

داره به پایان میرسه این ماه عاشقی.........پس سریعتر عاشق شو اگه هنوز نشدی

نمیدونم چی بگم فقط همین............................

تمام...........