یه سلام از نوع صدای خش خش برگهای پاییزی!!

تابستون دیگه داره کم کم تموم میشه...............

پاییز همیشه برام کلی خاطره داشته... نمیدونم چرا بین فصلها ما شدیم عاشق پاییز؟؟

به قول شاعر :

زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاری است که عاشق شده است...


بد نیست بدونید که سال نو هخامنشی اول پاییز بوده و هخامنشیان علاوه بر جشن نوروز ، سال نوی خودشون رو در اول پاییز شروع میکردن