آقا ما که تو این چند روز از بس که شیرینی و شکلات و آجیل و از این قبیل چیزها تناول نمودیم  دیگه دهنمون تاول زده و نمتونیم غذا بخوریم

راستی چه برکاتی داره این عید فطر

دید و بازدید...............

بخور بخور................

چی میشد هر روز عید  بود.......؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!